FANDOM

Bruno Mars'tan "24K Magic", Just Dance 2018'de yer alıyor. Şarkının alternatif versiyonu Just Dance Now'da da yer alıyor.

Dansçıların görünüşü Edit

Klasik Edit

Rutin iki adamın düetidir.

P1 Edit

P1 bir altın beyzbol şapkası, bir çift güneş gözlüğü, uzun, turkuaz bir kürk manto, altın kare ve ateş desenleri olan kırmızımsı mor romper, mor dana boyu çoraplar ve siyah ve altın mokasen giyer.

P2 Edit

P2 siyah ve altın bir beyzbol şapkası, bir çift güneş gözlüğü, üzerinde altın zincir desenleri olan mor bir bodysuit, yeşil bir bluz, turkuaz çorap ve altın sandalet giyer.

"Her yere gidersem, oo gibi davranırlar, o zamanlar oyun oynar" diye söylenir, dansçılar her seferinde bir tane olmak üzere altın renkli dış hatlarıyla (eldivenleri hariç) siyah olurlar.

Exrame Versiyon Edit

Rutin bir adam tarafından gerçekleştirilir. Siyah saçları var. Altın bir kolye, altın küpeler ve altın bir bileklik takıyor. Ayrıca altın sembollerle koyu mavi bir gömlek, altından koyu mavi bir gömlek, altın pantolon ve siyah ayakkabılar giyiyor.

Arka Plan Edit

Klasik Edit

Şarkı siyah bir odada başlıyor. Antrenörlerin her adımında, arka plan altınya döner ve kapılarla ve bir duvarla altın bir zemin gösterir. Bruno ilk koroyu söylemeye başladığı zaman, kapılar açılır ve antrenörler altın sarısı ve altın sular gibi gelirler ve sallar taşınırken para çantaları görülür. Kürek çeken altın gemiler de var. İlk ayet söylendiği zaman altın ağaçlarla para tonozları görülür. Daha sonra altın kapılar tekrar açılır ve altın aksesuar ve neon ışıklı siyah bir oda görülür. Köprüde, arka plan bir "alışveriş merkezi" gibi görünüyor. Yürüyen merdivenlerden aşağı doğru yürürken altın yürüyen merdivenler ve antrenörlerin altın klonları var. "24 karat, 24 karat magic" söylendiğinde, paralar dönüyor ve altın bir konfeti görülüyor. Şarkının sonuna kadar, arka plan korodakiyle aynıdır.

Extrame Versiyon Edit

Arka plan, çoğunlukla rutin boyunca bir desen etrafında hareket eden bir kaleydoskopta altın sarısı, turuncu ve siyahtır. Koro her seferinde, ortadaki altın bir sikke bir kara paraya çevrilir ve madalyonun etrafında dönen altın bloklar, notlar ve altın yolcu gemileriyle görünen nesnelerin taç yaprakları yaratır. Antrenör havaya çarptığında, büyük bir altın çember beliriyor ve büyüyor, tonozlar ve para çantaları yavaşça ve sol hareket ediyor. Köprüde madeni paralar düşüyor. "24 karat, 24 karat magic" söylendiğinde, arka plan, koç "arka plan" ı hedefledikçe hareket eder (koç kollarını açarsa arka plan küçülür.

Gold Moves Edit

Klasik Edit

Rutininde 4 Gold Moves vardır:
Gold Moves 1, 2 ve 4: Ayaklarınızı sallayarak sağ kolunuzu indirin.
Gold Moves 3 (Demodan Sonra): Birbirinize gelin ve dizlerinin üzerine düşün.

Extrame Versiyonu Edit

Rutinte 2 Gold Moves vardır:
Gold Moves 1: Sağa bakarken, her iki elinizle başınızın önündeki havayı çarpın.
Gold Moves 2: Sağ kolunuzu ve sol bacağınızı hızla kaldırın.

Trivia Edit

  • Ancak, Just The Way You Are olduktan sonra, franchise içindeki dördüncü şarkısı.
  • 3 Ekim 2017'de yayınlanan Just Dance 2018 demo, 24K Magic özellikli.
  • Köprüdeki antrenörlere uygulanan siyah altın efekt, Lean On'un Scarf Versiyonundan geri dönüştürülür.
  • Aslında, Gold Move 3'ün Gold Move olması amaçlanmamıştı. Bu daha sonra Rusya ComicCon 2017'den sonra değiştirildi.

Galeri Edit