FANDOM

Jamiroquai'nin "Automaton", Just Dance 2018'de yer aldı. Şarkının alternatif versiyonu Just Dance Now'da var.

Dansçı'nın görünüşü Edit

Klasik Edit

Dansçı, kask benzeri bir kafaya sahip bir insansı robottur. Öncelikle siyah bir yüz ve gövde ile sarıdır. Sarı iken, vücudu pembe yanıp söner. Pembe, mavi ve yeşil yanıp sönen siyah taban rengine dönüşüyor.

Domates Versiyon Edit

Dansçı, çerçevenin etrafında sarı noktalar, siyah bir keçi sakalı ve iki eldiven (soldaki beyaz, altın bir bileziği ve sağ rengi açık mavi) olan mavi güneş gözlüklerine sahip bir domates. yeşil pantolon ile gömlek. Ayrıca beyaz spor ayakkabı giyer.

Arka Plan Edit

Klasik Edit

Arka plan öncelikle turkuaz bilgisayar donanımıdır. Dansçının platformu sivri, dairesel turkuaz bir vitestir. Dansçı iç içe doğru sarılırken donanım yanıp söner. Daha sonra, dansçının şekil eğrilerine açılan kapılar olan bazı neon ışıklı karelere dönüşür. Daha sonra içine girdiği mavi kare ve daire şeklindeki delikleri olan karanlık bir odaya girer.Köprü boyunca hareketsiz klonları olan bir depoya taşınır.

Domates Versiyon Edit

Arka plan, yiyecek ve çeşnilerle dolu bir buzdolabında gerçekleşir. Koro ve arıza sırasında buzdolabı dans partisine dönüşüyor.

Gold Moves Edit

Klasik Edit

Klasik rutinde 3 Gold Moves vardır:

Gold Moves 1 ve 2: Sağ ön kolunuzu sağa doğru bir delme hareketiyle döndürün.
Gold Moves 3: Her iki kolunuzu da dik açıyla yerleştirin.

Domates Versiyon Edit

Domates Versiyonu rutininde 3 Gold Moves vardır:

Gold Moves 1: Kollarınızla yüzünüzün hemen önünde, dik açılarla dik durun.
Gold Moves 2: Sağ kolunuz ile önünüzde sivrilen solunuzda yalın ve yavaşça yukarı doğru bir ark içine getirin.
Gold Moves 3: Sağ kolunuzla öne gelin ve sol bacağınızı tekmeleyin.

Trivia Edit

  • Automaton, serideki Jamiroquai'nin ikinci şarkısıdır.
  • İlk çıkışları ile ikinci şarkısı arasındaki oyun sayısı yedi, iki şarkı arasındaki en uzun oyun boşluğu rekoru için Boney M. (Daddy Cool ve Rasputin) ile oynuyor.
  • Arka plandaki kareler Cool For A Summer'dan geri dönüştürülür.
  • Automaton, piktogramların siyah oklara sahip olduğu ilk solo rutindir. Önceki oyunlarda, eldiven rengi siyah olduğunda (Hit 'Em Up Style (Oops!) Ve Rock N Roll gibi), piktogramların okları farklı bir renktedir.
  • Rutinin ilk birkaç piktogramında, dansçının eldiveni eksiktir. Bu, Rock n 'Roll (Will Take You To The Mountain) ve Burn'den sonra gerçekleşen üçüncü zaman.
  • Orijinal dansçı, Fire'daki karakter seçim ekranı arka planında belirdi.

Galeri Edit