FANDOM

Shakira ft. Maluma'nın "Chantaje", Just Dance 2018 ve Just Dance Now'da yer aldı.

Dansçıların görünüşü Edit

Klasik Edit

Rutin, bir kadın ve bir erkek arasındaki düet.

P1 Edit

P1'in bobunda kısa, mor saçları vardır ve ortada sarı bir elbise giyer, maroon yüksek bel şortları, altın perçinli siyah deri kemerler ve dana yüksek bacak kayışları olan siyah stiletto sandaletleri giyer.

P2 Edit

P2 kısa, siyah saçlı ve sakallı, siyah blazer, sarı gömlek, diz üstü delikli kestane rengi pantolon, siyah ve altın ayakkabılar giyiyor.

Bir ayette ve şarkının sonunda, her iki dansçı da şiddetli bir şekilde karartılır ve kadının saçları ve etekleri sırasıyla pembe ve kırmızıdır.

Metro VersiyonEdit

Metro Versiyonu rutinleri üçlü bir kadın tarafından gerçekleştirilir.

P1Edit

P1 iki saç örgüsünde siyah saç, bir çift güneş gözlüğü, iki altın kolye, uygun bir boyunlu gömleği olan siyah ve açık mavi yakalı, sağ bileğinde kırmızı bir bileklik, sarı yüksek belli pantolon ve siyah topuklu ayakkabılar takıyor.

P2Edit

P2, sol taraftaki güneş gözlüğü, yıldız şeklindeki kolyeler, kemanların mor siluetleri ile sarı kolsuz T-shirt, sol bileğinde iki macenta makrome bilezik ve sağda siyah bir kol üzerinde pembe tüyler üzerinde menekşe kapağa sahip. sarı ekstremite ve magenta sneakers ile bir, fuşya pantolon vardır.

P3Edit

P3 bir bob yapılan sarı saçları var. Açık mavi bir çerçeve, siyah ve altın kolye ile kırmızı bir gömlek, sol bileğinde siyah bir bilezik, menekşe etek ve siyah topuklu bir çift güneş gözlüğü takıyor.

Arka Plan Edit

Klasik Edit

Arka plan turuncu kareler ile koyu kırmızı ve içine giren dansçıları koyulaştıran dairesel bir yanılsamadır. Manzara yumuşak kırmızı yanıp söner. Koro sırasında, büyük meydanların bazılarında, dansçıların kafalarının yan görünümleri kısaca, "Puro, puro chantaje" dudakları birbirine paralel olarak görünmektedir (P1 ayrıca dudak senkronizasyonu "Eh eh eh, nadie"). Dansçılar en karanlık olduğunda, sahne güneş gibi bir arka plan ile parlak turuncu oluyor.

Metro Versiyonu Edit

Metro Versiyonu rutini, ananas ve pandaların kesinlikle yasak olduğu antrenörler ile bir metroda gerçekleşir. Just Dance 2016, Just Dance 2017 ve Just Dance 2018 posterlerinin yanı sıra I Gotta Feeling'den Panda'lı bir kayıp poster var. Rutin ilerledikçe yanan bir metro geçiş haritası da görüntülenebilir. Metro aracının penceresinin dışında, rutindeki ayrı noktalarda üç istasyon ve çeşitli renklerde yanan bir tünel görülebilir. Koroda Summer Sweetie'nin arka planı da pencerenin dışında görünür. Rutin metro son istasyonda durduğunda sona erer.

Gold Moves Edit

Klasik Edit

Klasik rutinde 3 Gold Moves vardır:

Gold Moves 1: Bacaklarınızı yan yana hareket ettirirken sağ kolunuzu dışarı çekin. Gold Moves 2: Altın Hareket 1 ile aynı, ancak daha yavaş ve bacak hareketi olmadan. Gold Moves 3:

  • P1: Sağ kolunuzu P2'ye getirin.
  • P2: Kollunuzu çekin.

Metro Versiyon Edit

Metro Versiyonu rutininde 3 Gold Moves vardır:

Gold Moves 1: Kollarınızı "¿Qué" olduğunda silkmek gibi atın. söylendi. P1 ve P2 bunu P3'e bakarken yapar ve P3 bunu P2'ye bakarken yapar.
Gold Moves 2: Sağ bacağınız hafifçe dışarıdayken, sol tarafa doğru açılı olarak bileklerinizi önünüzden çaprazlayın.
Gold Moves 3: Sola dönün, sağ kolunuzu yukarı doğru yumruklayın

Trivia Edit

  • Sol metro duvarında, I Gotta Feeling silueti ile “Kayıp kişi için dikkat” yazan bir broşür var; sağ duvarda, ananaslı (In the Summertime P3'e atıfta bulunur) ve bir panda kafasında (Panda'nın bayinin birçok rutininden yararlanarak) iki yasak işareti vardır.
  • Metro Versiyonu, Dance My Generation'dan sonra John Wayne'in izlediği bir trende kurulacak ikinci rutindir.
  • Birincisi, Part Of Me, diğeri ise Dance My Generation olmak üzere bir tren temasına sahip olan üçüncü. John Wayne tarafından başarıldı.
  • Just Dance Now sürümünde, C harfi büyük harfle yazılmadı.

Galeri Edit