FANDOM

Ariana Grande'nin “Side To Side” Nicki Minaj ile birlikte şöylüyor, Just Dance 2018'de yer aldı. İki versiyonuda Just Dance Now'da da yer alıyor.

Dansçı'nın görünüşü Edit

Klasik Edit

Dansçı bir çörek uzun, kutu örgülü mor saçlı bir kadındır. Üstünde alnında bir çift turuncu google, altın bir vizör, yarık içinde bir anahtar deliği olan sarı ve pembe bir balıkçı yaka, siyah bir çiftli pantolon, bir lavanta jartiyer ve bir çift lavanta yüksek topuk botu giyiyor. . Pantolonları koro sırasında birkaç kez parlak lavanta yakıyor. Minaj’ın ayeti sırasında cildi siyahlaşır. Televizyon ekranlarında görülen dansçı, farklı bir renk düzenine sahip ve gözlük takıyor.

Bisiklet Versiyonu Edit

Dansçı, bir egzersiz bisikletinde bir kadın. Pembe kulaklıklar giyerken saçlarını bir örgü içinde var. Yeşil ve sarı antrenman kıyafetleri, pembe bir fanny paketi ve siyah spor ayakkabı giyer.

Arka Plan Edit

Klasik Edit

Rutin, dansçı ve başka bir bilinmeyen adamı barındıran uzun ekranlarla büyük, fütüristik bir metropolde ortaya çıkan ve açılan bir dairesel pencereye sahip bir duvarla başlıyor. Dansçıya en yakın ekranlar uçup farklı renklerde yanıp sönen şehrin çoğunu açığa vuruyor. Şehir turuncu iken, bazı dairesel, yanıp sönen disko ışıklı dronlar uçuyor. Dansçının bulunduğu platform pembe renkte yanıp söner. Şehir maviye dönüştüğünde, yıldırım çarpmaları ve mavi kalkanlar parlıyor. Kısa bir yağmur fırtınasından sonra, ekranlar tekrar uçuyor. Koro sırasında, dansçı ve bilinmeyen adamın farklı danslar yaptığını ortaya koyan, ardından televizyon ekranları olan dev bir makine açılır, sonra da çığlıktan sonra uçar.

Minaj'ın ayeti sırasında, bazı siyah duvarlar şehre yakın, her şeyin çoğunu koruyor ve sadece dairesel bir pencereden ortaya çıkıyor. Ardından, dansçıya ait olan ve bilinmeyen adamdan oluşan binalar dönmeye başlar ve pencere, Ariana'nın çizgilerine gelince duruncaya kadar dansçının arkasındaki binalara neler olduğunu ortaya çıkarır.

Bisiklet Versiyonu Edit

Rutin, baloncukların bir silueti ile başlar ve kabarcıklar uçarken gökkuşağı swirls yapar.Şarkı başladığında, siluet antrenöre dönüşür. Baloncuklardan uzaklaşırken bir grup gök mavisi, sarı, eflatun ve beyaz daire ekranın ortasına doğru büzülür ve beyaz noktaların çizgileri şarkının ritmine doğru yanıp söner ve merkeze doğru hareket eder. Daireler daha sonra aniden çok hızlı bir şekilde merkeze doğru büzülür ve hayali bir tünel oluşturan ince beyaz üçgenler ile değiştirilir; koçun arkasında daha büyük bir üçgenle gökkuşağı kıvrımları ve büyük üçgenin içine uçan büyük baloncuklar bulunur. Daha sonra pembe arka plan beyaz üçgenler ortadan kalktığında, koro başlangıcına yakın yeşil yanar ve büyük üçgen hala kalır ve beyaz ışınları vurur. Piramitler büyük üçgenin içine uçmaya başlarken, daha beyaz üçgenler şarkının ritmine uçar ve arka plan şarkının ritmine pembe ve yeşil renkte yanıp söner.

Minaj'ın ayetinde arka plan, mor ve macentaya dönüşürken, büyük üçgen, parmaklarını tıklayan kısımlarda kenarlarındaki ışınları dışarı fırlatır. Koç ellerini döndürürken, ışınlar üçgenle birlikte antrenörle senkronize olur. Beyaz üçgenler ve daha fazla baloncuklar daha sonra arka plandaki altın rengini şarkının ritmine yansıtırken büyük üçgenin içine taşır.

Gold Moves Edit

Klasik Edit

Klasik rutinde, hepsi aynı olan 3 Gold Moves vardır:
Tüm Gold Moves: Sola dönün ve ellerinizi kalçalarınıza doğru bastırın

Bisiklet Versiyonu Edit

Her ikisi de aynı olan Cycling Version rutininde 2 Gold Moves vardır:
Her iki Gold Moves: Pedal çevirirken kollarınızı dışarı atın.

Trivia Edit

  • Televizyon ekranındaki adam, Sorry şarkısında olanlardan birisine benzeyen bir ceketi vardır.

Galari Edit